Outletu! Ponad tysiąc produktów z rabatem do 60%! Sprawdź!
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Zwrot i wymiana

ODSTĄPIENIE OD UMOWY (ZWROT)

Każdemu Konsumentowi, będącemu konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyny, poprzez złożenie w tym terminie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Celem ułatwienia wzajemnego rozliczenia stron zaleca się, aby konsument odstępujący od umowy podpisał i odesłał fakturę korygującą w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY (ZWROT) W PRZYPADKU ZAKUPU RATALNEGO

Każdemu Konsumentowi, będącemu konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyny, poprzez złożenie w tym terminie oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedawcy oraz bankowi udzielającemu kredytu.

W przypadku zwrotu do zamówienia opłaconego systemem ratalnym RATY 0% Sprzedawca wyklucza możliwość zwrotu częściowego do zamówienia. W takim przypadku Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta zobowiązany jest do zwrotu wszystkich produktów dostarczonych do niego w ramach takiego zamówienia. Po otrzymaniu i pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu Sprzedawca zwraca otrzymane środki z tytułu płatności ratalnej na konto wskazane przez bank udzielający kredyt (jest to specjalne konto bankowe do odstąpień od zamówień, które nie jest tożsame z kontem do spłat rat, które klient otrzymuje w umowie kredytu). Kwestie zamknięcia umowy kredytowej po odstąpieniu od niej przez Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta uregulowane są w umowie kredytowej pomiędzy Konsumentem oraz Przedsiębiorcą na prawach konsumenta a bankiem udzielającym kredyt.

Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy i wymiany znajdują się w Regulaminie.

ZWROTU zamówionego towaru możesz dokonać korzystając z modułu zwrotu towaru, do którego uzyskasz dostęp po zalogowaniu na swoje konto na stronie www.montiko.pl. To najlepszy sposób na załatwienie sprawy zwrotu.

Jak zwrócić towar przy użyciu formularza odstąpienia od umowy?

1. Aby odstąpić od umowy konsument zobowiązany jest złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, w tym celu może wykorzystać gotowy formularz przygotowany przez sklep, który można znaleźć TUTAJ.

2. Zapakuj produkty wraz z oświadczeniem bądź dokładnie wypełnionym formularzem i dowodem zakupu.

3. Wyślij zwracane produkty na poniższy adres:

Montiko.pl

ul. Ruczaj 89

02-977 Warszawa

Z dopiskiem "Zwrot"

4. Możesz skorzystać również z platformy szybkiezwroty.pl - tam w łatwy i wygodny sposób nadasz zwrot lub reklamację za pośrednictwem paczkomatu. Koszt skorzystania z tej usługi to 11 zł - opłata ta zostanie potrącona z kwoty zwrotu.

BARDZO WAŻNE!

1. Nie zapomnij dołączyć dowodu zakupu w postaci faktury VAT lub paragonu, albo jego kserokopii.

2. Pamiętaj, że zwracany towar nie może być używany.

3. Zwrotu wpłaty dokonamy w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Forma zwrotu będzie taka sama jak forma dokonanej płatności. W przypadku, jeśli zamówienie zostało zrealizowane za pobraniem, środki zwrócimy na konto, którego numer został podany w formularzu.

4. Koszty odesłania produktu do sklepu montiko.pl pokrywa konsument.

5. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem albo dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania.

WYMIANA

Każdy zakupiony produkt w Montiko.pl można wymienić w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Konsument wymieniający towar zobowiązany do podpisania i odesłania faktury korygującej, a także do wysłania dokumentów potwierdzających poniesione koszty przesyłki.

Szczegóły dotyczące zwrotu i wymiany znajdują się w Regulaminie.

JAK WYMIENIĆ PRODUKT?

1. Wydrukuj i wypełnij formularz wymiany TUTAJ.

2. Zapakuj produkty wraz z dokładnie wypełnionym formularzem i dowodem zakupu.

3. Wyślij zwracane produkty na ponizszy adres:

Montiko.pl

ul. Ruczaj 89

02-977 Warszawa

Z dopiskiem "Wymiana"

BARDZO WAŻNE!

1. Nie zapomnij dołączyć dowodu zakupu w postaci faktury VAT lub paragonu, które były dołączone do otrzymanego przez Ciebie zamówienia.

2. Po otrzymaniu przez nas Twojej przesyłki Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia rozliczenia oraz dostępności towaru.

3. Jeżeli produkt, który zakupiłeś jest tańszy niż produkt, na który chcesz dokonać wymiany poprosimy Cię o wpłatę różnicy. Jeżeli wybrany przez Ciebie produkt jest tańszy niż produkt uprzednio zakupiony, różnicę zwrócimy w przeciągu 14 dni od daty przyjęcia towaru. Środki zwrócimy na konto, którego numer podałeś w formularzu.

4. Jeżeli produkt jest dostępny na naszym magazynie po dokonaniu rozliczenia (otrzymaniu Twojej wpłaty) wyślemy go w ciągu 24h. Datę wysyłki produktu na zamówienie potwierdzimy mailem.

5. Koszty odesłania produktu do sklepu montiko.pl pokrywa konsument. Koszt przesłania wymienionego produktu do konsumenta ponosi sklep montiko.pl.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z obsługą zwrotów pod nr tel. +48 509 497 497 lub drogą mailową - zwroty@montiko.pl

Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania serwisu, aby oferować funkcje społecznościowe, analizować ruch i prowadzić działania marketingowe - zarówno przez nas, jak i naszych Zaufanych Partnerów. Pliki cookies służą również do personalizacji reklam. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Akceptacja tego komunikatu oznacza zgodę na ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do nich klikając w zakładkę „Konfiguracja zgód”. Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie poprzez usunięcie plików cookies z przeglądarki z danego urządzenia końcowego.

Zamknij
pixel