Reklamacje
Każdy produkt zakupiony w sklepie Montiko.pl objęty jest 24 miesięczną gwarancją Producenta*. W tym okresie Konsumentowi przysługuje prawo do reklamacji towaru. Gwarancją objęte są tylko usterki wynikające z ewentualnych wad ukrytych produktów. Uszkodzenia związane z niewłaściwym użytkowaniem towaru nie podlegają gwarancji.
JAK DOKONAĆ REKLAMACJI?
1. Zaloguj się na swoje konto w sklepie montiko.pl i skorzystaj z modułu reklamacji. Postępuj zgodnie z instrukcją w module reklamacji.
2. Po potwierdzeniu reklamacji wyślij przesyłkę do naszego sklepu korzystając opcji znajdującej się w module reklamacji.
3. Reklamowany produkt możesz także odesłać do nas za pośrednictwem serwisu szybkiezwroty.pl wybierając sklep montiko.pl.
4. Reklamowany produkt możesz odesłać do nas za pomocą innego, preferowanego przez Ciebie środka transport, ale musisz się upewnić, że paczka zostanie wysłana na właściwy adres.
Jeżeli kupiłeś produkt w sklepie montiko.pl korzystając z zakupu bez rejestracji lub jeżeli nie masz możliwości skorzytania z opcji odsyłki reklamowanego towaru wskazanych powyżej to możesz wydrukować formularz reklamacji i przesłać towar do nas na podany poniżej adres. Formularz reklamacji pobierzesz TUTAJ.
1. Zapakuj produkty wraz z dokładnie wypełnionym formularzem i dowodem zakupu.
2. Wyślij reklamowane produkty na adres:
Firma Walkabout Sp. z o.o.
Montiko.pl Dział RMA
ul. Ruczaj 89
02-997 Warszawa
(POLSKA)
Z dopiskiem "Reklamacja"
* o ile nie zostało to inaczej zdefiniowane w opisie produktu.
BARDZO WAŻNE!
1. Uprawnienie konsumenta do złożenia reklamacji, przysługuje w ciągu dwóch lat od daty doręczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia o tym Sklepu w ciągu roku od wykrycia wady,
2. Nie zapomnij dołączyć dowodu zakupu w postaci faktury VAT lub paragonu albo ich kserokopii które były dołączone do otrzymanego przez Ciebie zamówienia.
3. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana najpóźniej w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru na adres sklepu.
4. W przypadku, gdy towar jest niezgodny z umową obsługa sklepu skontaktuje się z Tobą.
5. W przypadku uznania reklamacji, Konsument może złożyć oświadczenie o:
A. obniżeniu ceny w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady
B. odstąpieniu od umowy, jednak jedynie w przypadku, w którym wada jest istotna
C. żądaniu wymiany towaru na nowy wolny od wad,
D. żądaniu usunięcia wady.
z tym, że sklep może w wypadku oświadczenia A i B uniemożliwić wystąpienie objętych nimi skutków, jeżeli niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo naprawi towar.
6. Forma zwrotu wpłaty będzie taka sama jak forma dokonanej płatności. W przypadku, jeśli zamówienie zostało zrealizowane za pobraniem, środki zwrócimy na konto, którego numer został podany w formularzu.
7. Wymiana produktu - w przypadku, gdy reklamowany produkt nie jest już dostępny w naszym sklepie konsument może wybrać inny produkt. Obsługa sklepu montiko.pl skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia rozliczenia oraz dostępności towaru.
8. Jeżeli produkt, który reklamujesz jest tańszy niż produkt, na który chcesz dokonać wymiany, poprosimy Cię o wpłatę różnicy. Jeżeli wybrany przez Ciebie produkt jest tańszy niż uprzednio zakupiony, różnicę zwrócimy w ciągu 14 dni od daty pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Forma zwrotu środków będzie taka sama jak forma dokonanej płatności. W przypadku, jeśli zamówienie zostało zrealizowane za pobraniem, środki zwrócimy na konto, którego numer został podany w formularzu.
9. Jeżeli produkt jest dostępny w naszym magazynie po dokonaniu rozliczenia (otrzymaniu Twojej wpłaty) wyślemy go w ciągu 24h. Wysyłkę produktu na zamówienie potwierdzimy mailowo.
10. Koszt przesyłki reklamowanego towaru do sklepu pokrywa Konsument.
11. Koszty bezpośrednie związane z odesłaniem towaru reklamowanego przez Konsumenta sklep montiko.pl zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Proszę pamiętaj, że zwrócimy Tobie bezpośrednie koszty zwrotu towaru (odesłania do nas reklamowanego produktu) określone w regulaminie sklepu montiko.pl
12. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień parametrów /monitora i/lub komputera Konsumenta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Jednakże Konsument ma prawo do odstąpienia od zakupu w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki bez podania przyczyny.
Porady związane z reklamacją obuwia.
1. Do reklamacji przyjmowane jest wyłącznie obuwie czyste, wywietrzone.
2. Długości wkładek podane w opisach produktów są długościami podanymi wg. producentów. Sklep montiko.pl nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne rozbieżności ze stanem faktycznym. Proszę pamiętaj, że masz 14 dni od daty otrzymania przesyłki na odstąpienie od zakupu lub wymianę towaru na inny bez podania przyczyny.
3. Reklamacji nie podlegają:
· naturalne zużycie obuwia;
· uszkodzenia mechaniczne obuwia (otarcia, rozerwania skóry, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.);
· uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;
· złe dopasowanie obuwia do stopy;
· różnica w kolorze i strukturze skóry oraz załamania, zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skóry;
· uszkodzenia powstałe w wyniku użytkowania obuwia niezgodnie z przeznaczeniem;
· przebarwienia odzieży przez obuwie wykonane na naturalnej barwionej podszewce;
· przemakanie obuwia (o ile w opisie nie jest napisane, iż towar jest wodoodporny);
· nieprzyjemny zapach powstały w wyniku użytkowania obuwia.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z obsługą reklamacji pod nr tel. 509 497 497 lub drogą mailową - reklamacje@walkabout.pl.